Baby's Food : Animal Pasta

in , by dorsett pink, June 16, 2015
 
Animal pasta ni aku beli atas suggestion dietitian yang aku jumpa hari tu. [Boleh Baca kat sini untuk post tu]. Lepas jumpa dia, aku terus pergi Cold Storage cari benda alah ni. Mana tau , FL berminat dengan food lepas tengok animal yang kiut-miut ni.... Aku beli jenama Organ ni..Vegertable Pasta. Alhamdulillah, FL suka ... Sebab Nampak pelik kan shape die tu...
 
 
Try la cuba bagi kat anak korang. More fun.....
[Credit Pakcik Google for the picts]
SHARE 8 comments

Add your comment

  1. Replies
    1. eny.. kiut kan..rasa macam saying pulak nak makan sebab kiut sangat. hahaha

      Delete
  2. wahh..saya excited ni nak beli..

    ReplyDelete
    Replies
    1. anis.. nanti bila dah buat pasta untuk anak, share la nanti k..

      Delete
  3. Cute2 nya! Sayang nak mkn!

    ReplyDelete
  4. Eh.. betullah DP nampak menarik. Kakak tengok dah macam mould utk buat biskut. Budak-budak mestilah suka. Cte-cute kan:)

    ReplyDelete
  5. rasa sayang nk makan sbb cantik

    ReplyDelete

© Dorsett Pink · EDITED BY MOMMY'S DIARY OF LIFE